Hang on to the things that you're supposed to say. Billions of stars that open to your fate.

Efter glada sönderdansade fötter, en stor del ojämn sömn, ett trött huvud, mycket sockerätande och fransk film har allting lett till ett plötsligt rus av pigghet och jag kan inte sova. Roar mig med att läsa inspirerande ord, titta på fina franska videoklipp och jag fantiserar mig bort. Mot mer värme med ihållande solsken och djupblå himmel och stjärnklara nätter. Resor mot städer med slingriga bakgator och soliga balkonger och en kaffe eller två på ljumma uteserveringar. Picknickar i gröna parker uppdukat på en rutig duk, hattpartyn med vinrus och dansande på vingliga bord och alldeles försena nätter i djupa vita fönsternischer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0